ویزیت پوست و مو

بیماری های پوست
ـ تغییر در اندازه ، شکل و رنگ ضایعات رنگی پوست
ـ خارش و ترشح از ضایعات رنگی پوست
ـ وجود ضایعات برجسته و زگیلی شکل در هر جایی از پوست به خصوص نواحی صورت ، دست ها ، کف پاها و ناحیه تناسلی که غالباً مزمن شده و ایجاد مشکل می نمایند (‌گاهی این ضایعات عامل ویروسی داشته و در صورت عدم درمان ممکن است به دیگران سرایت نماید)
ـ آکنه یا جوش های غرور جوانی ( درمان به موقع آنها از ایجاد فرورفتگی آبله شکل یا اسکار صورت و پیری زودرس پوست جلوگیری می نماید)
ـ آفت ها و زخم های دهان و ناحیه تناسلی ( آفت ها معمولاً خود به خود خوب می شوند ولی گاهی اوقات در اثر بیماریهایی مانند کمبود برخی مواد معدنی یا بیماریهای خاص به وجود می آیند که باید جدی گرفته شوند)
– جهت درمان بیماریهای ویروسی بثوری پوست مانند آبله مرغان و زونا به منظور پیشگیری از عوارض بیماری بر روی پوست و سایر اعضاء بدن
ـ‌خارش ، قرمزی ، خشکی یا وجود تاول های ریز بر روی پوست (‌اگزماهای پوستی )
ـ‌ وجود ضایعات قارچی مسری و غیرمسری به صورت لکه های سفید ، قرمز یا قهوه‌ای روی پوست
ـ جهت تعیین نوع ضدآفتاب و کرم های آرایشی با توجه به نوع پوست

بیماری های مربوط به مو
ـ تشخیص و درمان خارش پوست سر در اثر عواملی مانند درماتیت سبوره ، شپش سر ، بیماری دیابت و … که می تواند مسری یا غیرمسری باشد.
ـ درمان ریزش موی منطقه ای که می تواند موهای سر ، صورت و بدن را درگیر کند.
ـ ریزش موی عمومی به صورت ریزش بیش از ۵۰ مو در روز در اثر عواملی مانند عوامل تغذیه ای ،‌ هورمونی، ‌استرس‌ها و …
– شوره سر

هر عاملی که باعث ضربه های بیش از اندازه به موها شوند مانند متدهای آرایشی و .. موهای شما را ضعیف می‌نماید.نوع شامپوی مصرفی و دفعات شستشو موی سر را با جنس موهای خود تنظیم نمایید.

بیماری های ناخن
ـ قرمزی ، درد و التهاب پوست اطراف ناخن ها ( که می تواند علت عفونی داشته باشد)
ـ تغییر شکل  ِ اندازه و رنگ ناخن ها در اثر برخی بیماریهای پوستی
قراردادن بیش از اندازه ناخن در آب ، مواد پاک کننده قوی ، مانیکور کردن ناخن ها و استفاده از ناخن های مصنوعی و هر نوع ضربه بیش از اندازه به ناخن سبب تحریک و ایجاد بیماریهای قارچی و تغییر شکل نامطلوب در ناخن‌ها می‌شود.